بهترین ویدئو برای تبلیغات در آپارات کدام است؟

این روزها، تبلیغات ویدئویی، به یکی از بهترین و موثرترین روش‌های بازاریابی در جهان تبدیل شده است؛ حال اگر این ابزار را در یک رسانه‌ی پربازدید مورد استفاده قرار دهید، دیگر هیچ مانعی برای رسیدن به فروش بالا وجود ندارد و آن وقت است که می‌توانید موفقیت‌تان را جشن بگیرید.

آپارات، یکی از آن رسانه‌های پربازدید و محبوبی است که با انجام تبلیغات ویدئویی در آن، می‌توانید به فروشی که برنامه‌ریزی می‌کنید برسید؛ اما به‌شرطی که راه‌وچاه این تبلیغات را بدانید و به خوبی از این فرصت استفاده کنید. نگران نباشید، ما در این مطلب به شما خواهیم گفت که بهترین ویدئو برای تبلیغات در آپارات چه ویژگی‌هایی دارد و چقدر باید برای آن هزینه کنید؛ با ما همراه باشید.

تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدئویی چیست و چه مزیتی برای کسب‌وکار شما دارد؟

قرن ۲۱ و دنیای دیجیتال امروزی، جایی نیست که بتوان به روش‌های سنتی تبلیغات، دل خوش کرد و توقع داشت که این روش‌ها بتوانند کسب‌وکارها را به اهداف تجاری خود برسانند. فرقی نمی‌کند که صاحب چه نوع کسب‌وکاری هستید یا در افق تجاری خود، چه اهدافی را برنامه‌ریزی کرده‌اید؛ در هر صورت، بهترین و موثرترین روش تبلیغاتی برای شما و کسب‌وکارتان، استفاده از تبلیغات ویدئویی یا همان ویدئو مارکتینگ است. ویدئوهای تبلیغاتی، تجربه‌‌ی سمعی و بصری جذابی را برای مخاطبان ایجاد می‌کنند و به همین دلیل نیز اثربخشی بسیار بالایی دارند.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب شده است تا تبلیغات ویدئویی، به یکی از پربازده‌ترین راه‌های بازاریابی در عصر مدرن تبدیل شود، افزایش تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی و استقبال این کاربران از محتواهای ویدئویی است؛ چرا که این ویدئوها، به‌صورت مستقیم، احساسات مخاطبان را هدف قرار می‌دهند و این شلیک مستقیم به احساسات، دقیقا همان چیزی است که واکنش آنان را به‌دنبال دارد. به‌طور خلاصه باید بگوییم که: ویدئو مارکتینگ، بهترین گزینه برای صاحبان کسب‌وکارها و مدیرانی است که به‌دنبال راهی هستند تا ره صد ساله را یک‌شبه بروند و در سریع‌ترین زمان ممکن، نتیجه‌ی مورد نظرشان را از هزینه‌ای که صرف تبلیغات کرده‌اند، بگیرند.

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از تبلیغات ویدئویی، نقش این ابزار در جلب اعتماد کاربران است. طبق بررسی‌های انجام شده، مخاطبان، به محتوای ویدئویی بسیار بیشتر از دیگر فرمت‌های محتوایی اعتماد می‌کنند و به همین دلیل نیز، با پیش‌داوری کم‌تری پای تماشای یک ویدئویی تبلیغاتی می‌نشینند. مهم‌ترین دلیل این اتفاق هم، همان فاکتور احساسات است که گفتیم بیشترین نقش را در ویدئوهای تبلیغاتی دارد.

آپارات

چرا آپارات؟

درست است که ویدئوهای تبلیغاتی، یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز هستند و منافع زیادی را نیز نصیب مدیران مشاغل می‌کنند؛ اما برای گرفتن بازده مورد انتظار، انتخاب یک رسانه‌ی مناسب نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بدون داشتن یک انتخاب درست در این زمینه، نمی‌توان انتظار چندانی در زمینه‌ی موفقیت ویدئو مارکتینگ داشت. یکی از محبوب‌ترین و پربازدیدترین رسانه‌های اشتراک ویدئو در کشور ما که با تبلیغات در آن می‌توانید کمپین‌های ویدئو مارکتینگ خود را به موفقیت مورد نظرتان برسانید، سایت آپارات است؛ حتما می‌پرسید چرا؟ اجازه دهید برای پاسخ به این سوال و ارائه‌ی دلایلی محکم برای انتخاب این رسانه، سری به دنیای آمار و ارقام بزنیم.

آپارات، داده‌های مربوط به ویدئوی‌های تبلیغاتی شما را در اختیارتان قرار می‌دهد و این فرصت را برایتان فراهم می‌آورد تا با بررسی این داده‌ها و تحلیل آن‌ها، استراتژی‌های تبلیغاتی خود را در صورت نیاز، تغییر دهید. سرویس پولی این وب‌سایت نیز فرصتی بسیار مناسب برای کسب‌وکارتان است تا با استفاده از آن بتوانید مخاطبان هدف بیشتری را تحت پوشش قرار دهید و بازدید ویدئوی تبلیغاتی خود را به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش دهید.

برای تبلیغات “در حین پخش” چه ویدئویی مناسب است؟

یکی از بهترین انواع تبلیغات ویدئویی که این روزها نیز زیاد به چشم‌مان می‌خورد، تبلیغات در حین پخش است. نام این نوع ویدئوی تبلیغاتی شاید شما را به اشتباه بیندازد و این‌طور فکر کنید که تبلیغات در حین پخش، تنها در وسط یک محتوای ویدئویی پخش می‌شود؛ در صورتی که این ویدئوهای تبلیغاتی، ممکن است در ابتدا، اواسط یا حتی در انتهای یک ویدئو برای مخاطبان به نمایش دربیایند. این نوع ویدئوها، معمولا کم‌تر از یک دقیقه هستند و ایده‌آل‌ترین آن‌ها در حدود ۱۵ ثانیه طول می‌کشد.

برویم سر اصل مطلب، یعنی بهترین ویدئو برای تبلیغات حین پخش در آپارات. اگر می‌خواهید که بهترین نتیجه‌ی ممکن را از این تبلیغات بگیرید، باید ویدئوی مناسبی را در این بستر به اشتراک بگذارید. ویدئوی مناسب برای تبلیغات در حین پخش، ویدئویی است که در درجه‌ی اول، از نظر زمانی، در محدوده‌ی مجاز و مناسب قرار داشته باشد؛ یعنی ویدئویی که کم‌تر از یک دقیقه باشد.

موضوع بسیار مهم دیگری که برای ساخت ویدئوی مناسب برای تبلیغات حین پخش در آپارات باید در نظر داشته باشید، این است که این ویدئوها حتما باید افقی و تمام صفحه باشند و کیفیت آن‌ها نیز ۱۰۸۰ باشد. در کنار تمام این نکات، یک نکته‌ی کلی و بسیار مهم دیگر نیز وجود دارد که باید در ساخت هر نوع ویدئویی برای تبلیغات در حین پخش، مورد توجه قرار دهید. این نوع از تبلیغات ویدئویی، معمولا باعث کلافه‌شدن مخاطبان و تلاش آن‌ها برای رد‌کردن تبلیغات از طریق گزینه‌ی مخصوص می‌شود؛ به‌همین دلیل نیز حتما باید تلاش کنید تا در همان ۶ ثانیه‌ی نخست تبلیغات، با جذابیت بالای محتوای خود، مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهید تا بتوانید آنان را برای انجام کاری که در نظر دارید، قانع کنید.

آپارات

برای تبلیغات “در حین گشت‌وگذار” چه ویدئویی مناسب است؟

نوع دیگری از تبلیغات ویدئویی که می‌توانید برای معرفی کسب‌وکار خود استفاده کنید، تبلیغات در حین گشت‌وگذار است. این نوع تبلیغات، درست مانند اسمی که دارد، در هنگام گشت‌وگذار مخاطب، به وی پیشنهاد می‌شود و به همین دلیل نیز جزو یکی از تاثیرگذارترین و پربازده‌ترین انواع تبلیغات ویدئویی به‌شمار می‌رود. به طور واضح‌تر، تبلیغات در حین گشت‌وگذار، در قسمت ویدئوهای مشابه، در مقابل چشمان مخاطبان هدف قرار می‌گیرد و طبق تحقیقات انجام شده، با استقبال بالایی نیز از سوی آنان مواجه می‌شود و آمار بازدید قابل ملاحظه‌ای را به خود اختصاص می‌دهد.

سرویس تبلیغات در حین گشت‌وگذار، یکی دیگر از امکانات تبلیغاتی موثری است که سایت آپارات در اختیار کاربران خود قرار داده است. مدیران و صاحبان مشاغل می‌توانند از این سرویس استفاده و محصول یا خدمات خود را به شیوه‌ای موثر به مخاطبان هدف خود معرفی کنند؛ اما قبل از اینکه به سراغ این نوع تبلیغات بروید و اولین ویدئوی تبلیغاتی خود را در این سایت بارگذاری کنید، باید با اصول تهیه‌ی این نوع محتوا آشنا شوید و بدانید که برای انجام تبلیغات در حین گشت‌وگذار در سایت آپارات، چه نوع ویدئویی مناسب‌تر است؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در تهیه‌ی این نوع ویدئوی تبلیغاتی باید به آن توجه کنید، کیفیت استاندارد ویدئو، یعنی کیفیت ۱۰۸۰ است. نسبت تصویر نیز اهمیت بسیار بالایی در ویدئوهای تبلیغاتی دارد و بهتر است که ۱۶ به ۹ باشد. انتخاب‌کردن عنوان و تصویر شاخص مناسبی که در عین جذابیت، با محتوای ویدئو نیز در ارتباط باشند، از دیگر نکات مهمی هستند که در تهیه‌ی یک ویدئوی تبلیغاتی برای تبلیغات در حین گشت‌وگذار، باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

بودجه تبلیغات

حداقل بودجه برای ساخت تبلیغ چقدر است؟

بدون شک، یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که روی تصمیم هر صاحب کسب‌وکاری برای انجام تبلیغات ویدئویی و تعیین نوع این تبلیغات تاثیر می‌گذارد، بودجه‌ی لازم برای انجام تبلیغات است. تبلیغاتی که یک مدیر انتخاب می‌کند، باید به‌گونه‌ای باشد که بتواند در نهایت، آن کسب‌وکار را به سود برساند و اهداف تجاری تعیین شده را محقق کند. قبل از اینکه به سراغ تعرفه‌ تبلیغات ویدئویی در آپارات برویم، باید یک نکته‌ی بسیار مهم و در واقع یک قانون کلی در رابطه با بودجه تبلیغات را بدانید؛ این قانون بسیار مهم این است که در هر شرایطی و برای انجام هر نوع تبلیغی، ابتدا بودجه‌ی خود را در نظر بگیرید و بر اساس منابع مالی خود، به سراغ تبلیغات و انواع مختلف آن بروید.

تعرفه تبلیغات ویدئویی در آپارات، به نوع تبلیغاتی که شما انتخاب می‌کنید بستگی دارد و هر یک از انواع مختلف تبلیغات ویدئویی، قیمت‌های کف مختلفی دارند؛ اما حداقل بودجه‌ی لازم برای شروع به تبلیغات در این سایت، ۵۰۰ هزار تومان است. به‌طور جزئی‌تر، حداقل قیمت تبلیغات در حین گشت‌وگذار برای هر نمایش، دو تومان است و شما می‌توانید برای افزایش شانس تعداد نمایش ویدئوی تبلیغاتی خود به کاربران، این مبلغ را افزایش دهید.

در مورد تبلیغات در حین پخش آپارات نیز رقم مشخصی وجود دارد و این مبلغ برای تبلیغات هدفمند حداقل ۱۴۰ تومان و برای تبلیغات در حین پخش غیر هدفمند، ۷۰ تومان است. فرصت افزایش شانس بازدید با بالابردن رقم تبلیغات، برای تبلیغات در حین پخش نیز وجود دارد و شما می‌توانید با افزایش هزینه تبلیغات، از این فرصت استفاده کنید.

سخن آخر

انتخاب تبلیغات ویدئویی، به‌عنوان یکی از پربازده‌ترین روش‌های بازاریابی در دنیای دیجیتال امروز و سایت آپارات، به‌‌عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین وب‌سایت اشتراک ویديو، مسلما تصمیم بسیار هوشمندانه‌ای است که مسیر موفقیت هر کسب‌وکاری را هموارتر می‌کند. امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم به سوالات شما در رابطه با این شیوه‌ی تبلیغات پاسخ دهیم و کمک کنیم تا بهترین ویدئوی را برای تبلیغات در آپارات بسازید.

مطالب پیشنهادی برای شما
نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.