نماد سایت بلاگ آپارات

ترفندهای پنهان ساخت ویدئو در آیفون + ۹ برنامه ساخت ويديو برای ايفون در سال ۲۰۲۳

ترفندهای پنهان ساخت ویدئو در آیفون

آیفون یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند در دنیا است که علاوه بر قابلیت‌های فراوان خود، امکان ساخت ویدئو‌های باکیفیت را نیز به کاربران خود می‌دهد. با استفاده از دوربین قدرتمند آیفون و برنامه‌های مختلف ادیت فیلم، شما می‌توانید ویدیو‌های جذاب و خلاقانه‌ای را با عکس‌ها یا فیلم‌هایی که خودتان گرفته‌اید تولید کنید. در این مقاله، به شما چند ترفند پنهان برای ساخت ویدئو در آیفون را آموزش می‌دهیم و همچنین ۶ برنامه ساخت ويديو برای ايفون را به شما معرفی می‌کنیم.

ترفندهای پنهان ساخت ویدیو در آیفون

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش ویدیو در آیفون

ساخت ویدیو در آیفون یک فعالیت جذاب و خلاقانه است که با استفاده از ترفندهای پنهان و برنامه‌های مختلف ممکن است. شما می‌توانید با توجه به نوع ویدئو مورد نظر خود، برنامه مناسب را انتخاب کنید و عکس‌ها و فیلم‌های خود را به صورت حرفه ای یا سرگرم کننده ویرایش کنید. ما در این مقاله به شما چند ترفند پنهان برای ساخت ویدئو در آیفون آموزش دادیم و همچنین ۶ برنامه ساخت ويديو برای ايفون را به شما معرفی کردیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

ساخت ویدیو با عکس در آیفون

برای ساخت ویدئو با عکس در آیفون، شما می‌توانید از چندین نرم افزار مختلف استفاده کنید. بعضی از این نرم افزار‌ها عبارتند از: iMovie, Flipagram, Clips, Quik, Magisto, Splice, Video Star, PicPlayPost, SlideShow Maker, Photo Video Maker و… . هر یک از این نرم افزار‌ها قابلیت‌های خود را دارند و شما بسته به سلیقه و نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.
یکی از راه‌های ساده و رایگان برای ساخت ویدئو با عکس در آیفون استفاده از نرم افزار iMovie است. این نرم افزار رسمی‌اپل به شما امکان می‌دهد تصاویر خود را به ترتیب دلخواه مرتب کنید، موسیقی متن یا صدای ضبط شده خود را برای صداگذاری استفاده کنید و زمان بندی تصاویر را انجام دهید. پس از ادیت نیز می‌توانید ویدیوهای خودتان را به راحتی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 یک نرم افزار دیگر که می‌تواند به شما در ساخت ویدئو با عکس در آیفون کمک کند Flipagram است. این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد با استفاده از عکس‌های موجود در دستگاه، آلبوم‌ها، فیسبوک یا اینستاگرام خود یک ویدئو جذاب و خنده دار بسازید. شما می‌توانید عکس‌های خود را با افکت‌های زیبا، موسیقی، استیکر و فریم تزئین کنید. همچنین شما می‌توانید ویدئو خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

بهترین برنامه‌های ویرایش صورت در فیلم برای آیفون

برای ادیت صورت در فیلم برای آیفون، شما می‌توانید از چندین برنامه مختلف استفاده کنید. بعضی از این برنامه‌ها عبارتند از: Facetune Video, BeautyPlus, YouCam Video, Meitu, AirBrush, Perfect365, FaceApp و… . هر یک از این برنامه‌ها قابلیت‌های خود را دارند و شما بسته به سلیقه و نیاز خود می‌توانید یکی را انتخاب کنید. با این وجود برنامه‌های Facetune Video و BeautyPlus بهترین برنامه‌های ادیت صورت در فیلم برای آیفون هستند که در ادامه آن‌ها را معرفی خواهیم کرد:

یکی از برنامه‌های ادیت صورت در فیلم برای آیفون Facetune Video است. این برنامه از سازندگان محبوب برنامه Facetune است که به شما امکان می‌دهد عکس‌های خود را با ابزارهای مختلف ویرایش کنید. با Facetune Video، شما می‌توانید ویدئو‌های خود را با همان ابزارها ویرایش کنید و صورت خود را در هر فریم بهبود بخشید. شما می‌توانید لکه‌ها، جوش‌ها، چین و چروک‌ها و… را حذف کنید، رنگ پوست، چشم، مو و دندان خود را تغییر دهید، قسمت‌های مختلف صورت خود را بزرگ یا کوچک کنید، فیلترهای زیبا اضافه کنید و…. این برنامه رایگان است ولی برخی از قابلیت‌های پیشرفته نظیر حذف نور پس زمینه، حذف لباس زیر آب و… نیاز به خرید نسخه پولی دارند.

یک برنامه دیگر که می‌تواند به شما در ادیت صورت در فیلم برای آیفون کمک کند BeautyPlus است. این برنامه یک برنامه جامع و قدرتمند است که به شما اجازه می‌دهد عکس و ویدئو‌های خود را با ابزارهای حرفه ای ویرایش کنید. شما می‌توانید صورت خود را در ویدئوها با تغییرات مختلف مانند حذف جوش‌ها، لکه‌ها، چین و چروک‌ها، تغییر رنگ پوست، چشم، مژه، ابرو، لب، تغییر شکل صورت، بینی، گونه، لب، اضافه کردن فیلترهای جذاب، استیکرهای خنده دار، قاب‌های زیبا و… زیباتر کنید. این برنامه رایگان است ولی برای استفاده از برخی قابلیت‌های ویژه نیاز به خرید نسخه پولی آن دارید.

سخن آخر

دوربین گوشی‌های آیفون، دوربین‌های خاص و قدرتمندی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بهترین تصاویر را ضبط کنید. در این مقاله ۳ ترفند عالی در دوربین‌های گوشی‌های آیفون رو به شما آموختیم که با به کارگیری هرکدام می‌توانید خروجی مناسبی را دریافت کنید. همچنین ۶ برنامه عالی برای ویرایش ویدیوهایتان معرفی کردیم که اگر کار کردن با آن‌ها را بیاموزید از طریق مقاله “معرفی ۱۶ اپلیکیشن‌ ادیت فیلم با گوشی + به همراه آموزش ویدیویی” بیاموزید، خیلی به نفع‌تان است.

خیلی ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید، امیدواریم این مقاله توانسته باشد به شما کمک کند. شما چه ترفندهای دیگری می‌شناسید که ما معرفی نکردیم؟ برایمان در قسمت کامنت‌ها بنویسید.

خروج از نسخه موبایل